Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 2 mars 2014

Stolt moder.

När lillebror tar sovmorgon så hittar man storasyster vid (det väldigt stökiga) pysselbordet skrivandes i sin skrivbok.


En tjej med stor fantasi som knäckt det där med att skriva. Undrar när första berättelsen kommer på pränt....Jag känner igen mig haha

2 kommentarer:

Fröken M sa...

Det är så kul och spännande när de små börjar uttrycka sig i skrift.
V över ständigt på att skriva sitt och våra namn på paddan, men ibland tar han även till pennan och trots att han vänder sina G´n åt fel håll så ser man tydligt när han skriver Viggo. :)
Hoppas ni haft en mysig helg !!
Kram

Erika sa...

Min dotter har också lärt sig skriva precis och det är så kul med alla små lappar och brev hon gör till mig. Det värmer i mammahjärtat varje gång hon har skrivit något fint om mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig