Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
måndag 7 april 2014

2 vinner varsin biljett till Krakel & Spektakelmässan - mässan för hela familjen

Helgen den 26-27 april går den härliga Krakel & Spektakelmässan - mässan för hela familjen i Halmstad Arena av stapeln!
Dit har jag blivit bjuden och jag ser verkligen fram emot den helgen och all galet, humoristiskt, informativt och spännande som jag kommer få uppleva. Alla är välkomna, gammal som ung, och det finns något för alla.

Lite av det som går att uppleva på plats är:

Skattjakt med Pax - alla barn gillar denna utomjordning från SVT´s Barnkanalen.
Erik Ståhls föreläsning - lär dig vikten av att ha en bra dålig dag
Therese McDonald - standupare som är roligare än roligast.
Fnulans debut med barnboken Militta - underbar kvinna med massor av talanger debuterar med sin första barnbok på mässan
...och mycket mer....

För löpande information rekommenderar jag mässans FB-sida.
 
Nu kan 2 av mina läsare vinna varsin biljett till mässan!

För att tävla:

Kika in på mässans websida och ta reda på hur många gånger denna mässa har arrangerats. Skriv ditt svar samt en kort motivering till varför du vill vinna en biljett i en kommentar till detta inlägg.

Tävlingen pågår till söndagen den 13 april kl. 13.00
Under söndag kväll presenterar jag vinnarna som sedan får bekräfta sina namn och mailadresser så skickar mässarrangören ut varsin biljett till de lyckliga vinnarna.

Dela gärna tävlingen på din Facebook/Blogg/Instagram/Twitter!
(inget tvång för att delta i tävlingen)

Lycka till!!


(Tack Hanna of Sweden för lånet av bilden)

4 kommentarer:

Matilda sa...

Hej! Är med :)

Svar: Två gånger om man räknar med i år.

Detta skulle vara en jätterolig grej att gå på med min lilla familj. Tycker att det är alltför sällan det händer något liknande i närheten av oss (bor i Falkenberg) så då vill man ju passa på nu :)

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

Annica sa...

två gånger!

Jag skulle vilja åka dit med min familj och göra något roligt ihop än det gamla vanliga man gör.


bloodsband@live.se

Wihlborgskan sa...

En gång tidigare har mässan anordnats.
Vore så kul att uppleva denna mässa ihop med min fyraåring ♥
Hon skulle bli helt till sig över att se Pettsson och Findus till exempel :)

Lina Eckerström sa...

Jag är gärna med ! :)

Svar: En gång tidigare, två om man räknar med i år.

Jag har faktiskt aldrig vart på mässa förr så detta hade vart en kul första gång. Mannen är i helsingborg just den helgen så då kan ju jag & barnen mässa ensamma heeela helgen :)

HA en bra dag nu !

linaeckerstrom@hotmail.se

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig