Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
onsdag 9 april 2014

Djup trötthet, att frysa och vara illamående.

Har senaste veckan känt mig evinnerligt trött, illamående från och till och fryser vad jag än har på mig, i princip. Lägg till stress på jobbet på det och man kan väl säga att jag inte varit den piggaste/gladaste ärtan i skidan direkt....

Efter beskedet hos en av mina läkare, förra veckan, att jag numera inte bara har för lågt kaliumvärde igen utan även lågt blodvärde så känns det som att det inte direkt gav mig någon uppmuntran utan nu går jag och är orolig över det eländet också.

PT-träningen igår var den tuffaste jag varit med om.
Den hade säkert tagit bra i "vanliga" fall också men igår så kände jag verkligen av att jag har lågt blodvärde då pulsen gick upp i max direkt och den i princip inte gick ner alls i vilopauserna under tabata-intervallerna.
Jag sov tungt i natt kan jag lova.

Det är tur att man har lite roliga saker att se fram emot framöver.

Snart är det påskhelg vilket ger extra ledighet och sedan är det dags för att träffa roliga människor när jag åker till Krakel & Spektakelmässan i Halmstad under helgen 26-27 april. Jag åker på fredagen innan och kommer hem på söndagen.
(Missa inte tävlingen om biljetter till mässan <--- LÄNK (eller klicka på tävlingsbilden överst i vänster kolumn här på sidan.)

Igår bokade jag och maken dessutom in en vecka med barnen i London, under augusti, och det ser jag fram emot!
Nu får vi visa barnen vårt "älskade" London. Ska bli kul att planera in lite aktiviteter för veckan. Förmodligen en liten tripp till Brighton också när vi ändå är i "närheten".

Trött tjej som står och fryser utanför ett konferensrum
i väntan på att framföra en liten presentation

1 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Tråkigt med låga värden och trötthet. Hoppas att det vänder snart.
Vi ses i Halmstad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig