Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
torsdag 24 april 2014

Märkliga maränger.

Jag gjorde maränger igår. Första gången jag gjorde vanliga maränger då jag bara gjort macroner tidigare.

De blev väl rätt tråkiga i smaken kan jag tycka men säkert precis som de ska vara men varför fick hälften små "utbrott" av bubblor?!

Brukar det bli så ibland? Någon som vet?



2 kommentarer:

En chic mammas bekännelser sa...

Ja men absolut, det är tråkigt när det hamnar på samma dag. Har du något kul inplanerat? :)

Fröken M sa...

SPÄNNANDE ! Jag tycker dom ser goda ut och jag får väl erkänna att jag är "väldigt svag" för maränger i ALLA former och varianter :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig