Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
lördag 19 april 2014

Shopping och premiär!

Eftersom jag inte riktigt tycker att det har känts helt rätt/skönt att springa på banden på gymmet så har jag länge tänkt att jag skulle köpa mig ett par fräscha ordentliga running shoes och idag körde maken mig till en stor Stadiumbutik där jag först fick springa barfota på ett band för att de skulle kunna se hur jag springer och vilket sorts stöd mina fötter och anklar behöver.

Det var ganska fascinerande att se sig själv springa i slow motion...bakifrån haha

Killen tog sedan fram 3 par skor i olika prisklasser som skulle passa och efter att ha provat dem så fastnade jag för ett par Asics i den högre prisklassen som satt riktigt bra.
Superservice har de också, då man i och med att man pga utprovningen har 30 dagar på sig att prova skorna. Är man inte nöjd med dem så kan man byta till annat par.

På väg mot kassorna gick vi även förbi ett rack med "sista storlekarna"-kläderna och där hängde bland annat några snygga vindjackor för bara 100:-/st så maken uppmanade mig att köpa 2 för kyliga joggingturer så det gjorde jag.

Det är så härligt att han stöttar mig i detta så han till och med tänker framåt och säger åt mig att köpa en jacka i en större storlek (42) så att jag kan ha en tjockare tröja under i höst när jag är ute och springer!

Så vad gör man då när man kommer hem med nya träningsattiraljer?
Jo, man ger sig ut och springer såklart.

Bara en kort tur på ca 2,5 kilometer varvat med powerwalk men attans vad jag svettades när jag joggade in framför huset igen. Dottern frågade om jag redan hade duschat haha.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig