Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
söndag 11 maj 2014

Igår skulle vi shoppa…istället surar jag.

Jag vann nyligen ett presentkort för shopping i Solna Centrum hos UnderbaraUngar så i går begav sig hela familjen till Solna.

Förutom att ungarna tyckte att allt var skittråkigt, fast vi började med en härlig fika hos Waynes Coffee, så blev jag så grinig över en annan sak….

På Esprit hade den stooor rea med upp till 70% rabatt så dit drog jag så klart hela familjen.
Där hittade jag en jättefin kjol som jag blev förtjust i och som det verkligen var jätterabatt på. Den skulle bara kosta 149:-!

Så jag tog en storlek 40 för att prova den och kliver sedan ur provrummet för att visa maken det jag chockat upptäckte. Den var alldeles för stor!
Vad sjutton, storlek 40…för stor!?!

Självklart var det den minsta storleken de hade hemma av den kjolen så det blev inget shoppat i den affären då shopppinglusten gick ur mig.
Väl hemma igen inser jag att jag kommer springa runt i andra Espritaffärer här i Stockholm nu. Jag måste försöka hitta den i någon av dem. Annars får jag helt enkelt köpa den till fullpris via någon webshop. Den var ju snygg!


3 kommentarer:

Fröken M sa...

Nä, va tråkigt !! det hade ju vart perfekt att kunna shoppa den annars !
Men den kanske finns på rea i fler butiker ?
Kram

JaanaM. sa...

Tråkigt med att kjolen inte fanns i rätt storlek, men ack så kul att ha minskat en storlek! :)

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Jag säger GRATTIS! Inget att sura över :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig