Och så jag då

Och så jag då

About Me

Martina
Stockholm, Sweden
Vill du veta mer allmänt om mig så kika gärna under "Här är jag"-fliken. Välkommen hit!
Visa hela min profil
Allt är mitt så fråga först!. Använder Blogger.
fredag 28 november 2014

Typical London weekend

Idag har jag varit och shoppat på det enorma shoppingcentret Westfield.
Det är så stort så det tar en evighet att shoppa där om man skulle vilja kika in i alla de affärer som man är intresserad av.

Varför det tar så lång tid? För att man går hit och dit och runt en liten bit och kommer ut från andra utgångar än man kom in genom och får därmed leta efter den där andra affären man tänkte gå till efter den man nyss lyckades hitta ut ur.

När jag skulle ge mig av därifrån så fick jag nästa panik då jag kände att jag inte hittade ut till bussarna!

Men jag gillade absolut stället!
Det var inte fullproppat med folk och därmed lagom långa köer vilket var skönt.

Hittade bland annat ett par fina och bekväma skor för 150:- som jag kunde ha på mig ikväll när jag var på The Playhouse Theatre och såg Lindsey Lohan i pjäsen "Speed the plow".

En lite märklig pjäs, snabb och stundtals rolig i första delen och lite bättre i andra men jag undrar om den blivit lika omskriven och spelats lika länge om det inte var Lindsey Lohan som var en av tre skådespelarna?

Nej, jag hoppas mer på morgondagens pjäs "The Woman in Black".




0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Du vet att du bara måste...

twitter rrs

Leta i den här bloggen

Knuff

Dessa följer mig